skip to Main Content

La carn de porc conté, entre altres, els següents nutrients:

Greixos insaturats

La majoria dels greixos presents a Porc de Palou són insaturats i per tant beneficiosos per la nostra salut.

Magnesi

Ajuda a regular els nivells de glucosa en sang. Dóna suport al sistema immunitari. Manté constants els batecs del cor i els ossos forts.

Vitamina A

És un dels antioxidants més potents. Important per a la vista, el creixement dels ossos, l’aparell reproductor i el sistema immunitari.

Seleni

Oligoelement essencial. Desenvolupa un paper important en la desintoxicació del cos i forma part d’alguns enzims.

Proteïnes

Les proteïnes són fàcils de digerir i d’alt valor biològic. Bones per a la formació de la musculatura, òrgans i teixits.

Vitamina B12

Exclusiva dels aliments d’origen animal. Fonamental per a la formació de glòbuls vermells i manteniment del sistema nerviós central.

Qui pot menjar carn de Porc de Palou?

La carn de Porc de Palou és apte per a tota la família, es tracta d’una carn més nutritiva, especial per aquells grups de població que altres vegades queden exclosos del consum d’alguns productes.

Sobretot recomanem incloure-la en l’alimentació dels nostres nens i joves, en edat de creixement. I per a dones embarassades i en processos d’alletament, ja que les proteïnes són de molt bona qualitat i de fàcil digestió. La carn de PORC DE PALOU és molt rica en vitamines, necessàries per a la correcta formació del nadó. També és molt aconsellable per a persones grans, que necessiten una alimentació més enriquida.

Quina és la ració adequada?

Per una persona adulta i sana, al ració de carn blanca és de 100-125g/persona/dia. I n’hauríem de menjar 3-4 dies per setmana.

És important no abusar de cap aliment, per tal que l’alimentació sigui equilibrada, variada, agradable, suficient, divertida i justa pel medi ambient i la nostra economia.

Si estem preocupats per la salut, només cal tenir en compte els acompanyaments del Porc de Palou. Podem triar coccions més suaus i productes més lleugers per cada dia i productes i coccions més elaborades pel cap de setmana.

Back To Top